NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

System się nie włącza

  • Upewnij się, że przewody zasilające są prawidłowo podłączone. Jeśli jeden koniec przewodu zasilającego nie jest prawidłowo podłączony, zasilanie może być niestabilne.

    Podczas sprawdzania stanu zasilania systemu Bose należy się upewnić, że zasilanie każdego urządzenia podłączonego do systemu również jest prawidłowo podłączone.
  • Sprawdź, czy podstawa zasilająca system L1 Model II lub przenośny produkt profesjonalny ma zasilanie.
  • Upewnij się, że przewody zasilające zostały podłączone do sprawnego gniazdka elektrycznego.Jeśli gniazdko elektryczne jest wyposażone w przełącznik, upewnij się, że przełącznik znajduje się w pozycji WŁ. Sprawdź gniazdo sieci elektrycznej, korzystając z innego urządzenia, takiego jak lampa. W razie potrzeby podłącz system do innego gniazda sieci elektrycznej.

    Uwaga: niektóre listwy zasilające odłączają zasilanie gniazd, gdy określone inne gniazda nie są włączone. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z producentem.
  • Spróbuj użyć innego kabla ToneMatch. Jeśli problem został rozwiązany za pomocą innego kabla, oryginalny kabel może być uszkodzony.
  • Sprawdź kabel ToneMatch. Użyj kabla Ethernet kategorii 5 (Cat 5) jako zamiennika.