Brak dźwięku w słuchawkach
Dotyczy:
- Słuchawki sportowe SIE2
- Słuchawki audio AE2
- Słuchawki audio OE2
- Słuchawki Bose® around-ear
- Słuchawki Bose® on-ear
- Słuchawki QuietComfort® 15 Acoustic Noise Cancelling®
- Słuchawki QuietComfort® 2 Acoustic Noise Cancelling®
- Słuchawki QuietComfort® Acoustic Noise Cancelling®
- Słuchawki Bose® in-ear
- Słuchawki audio IE2
- Słuchawki audio OE
- Sprawdź stan kabla audio. Być może wtyk lub sam kabel są uszkodzone.
- Upewnij się, że słuchawki są prawidłowo podłączone. Być może słuchawki są podłączone nieprawidłowo albo wtyk się poluzował. Odłącz wtyk i podłącz go ponownie.
- Upewnij się, że urządzenie audio jest włączone oraz że jest ustawiony odpowiednio wysoki poziom głośności.
- Użyj innego urządzenia audio. Być może problem dotyczy urządzenia audio, do którego słuchawki są podłączone.