Wykorzystaj poniższe informacje, jeśli napotykasz problemy z biblioteką muzyczną.
Brak dostępu do biblioteki muzycznej
Dotyczy:
- CineMate 220 home cinema system
 - CineMate® 120 system
 - System CineMate® 130
 - CineMate® 520 system
 - System domowej rozrywki Lifestyle 525 series II
 - System domowej rozrywki Lifestyle 535 series II
 - System rozrywki domowej Lifestyle 600
 - System rozrywki domowej Lifestyle 650
 - System domowej rozrywki Lifestyle® 135
 - Lifestyle® 135 system II
 - Lifestyle® 235 system II
 - Lifestyle® 235 system III
 - System Lifestyle® 525 III
 - System domowej rozrywki Lifestyle® 535
 - System rozrywki Lifestyle® SoundTouch® 135
 - Lifestyle SoundTouch 525 system
 - System Lifestyle SoundTouch 535
 - System Wave® SoundTouch®
 - System Wave® SoundTouch IV
 - VideoWave III 46
 - VideoWave III 55
 - Głośnik soundbar SoundTouch 300
 - System głośników Bose® SoundTouch™ AM3 Wi-Fi®.
 - Adapter SoundTouch Wireless Link
 - Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 10
 - System SoundTouch 120
 - System SoundTouch 130
 - Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 20
 - SoundTouch® 20 system
 - Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 30
 - SoundTouch® 30 system
 - SoundTouch 520 system
 - SoundTouch® Portable system
 - Wzmacniacz SoundTouch SA-5
 - Adapter bezprzewodowy SoundTouch® series II
 - SoundTouch® Stereo JC system
 - System muzyczny SoundTouch® 20 Wi-Fi® series II
 - SoundTouch® 30 system muzyczny Wi-Fi® series II
 - Kontroler SoundTouch®
 - System muzyczny SoundTouch® Portable Wi-Fi®
 - Zestaw ze wzmacniaczem SoundTouch® SA-4
 - System muzyczny SoundTouch® Stereo JC Wi-Fi® series II
 - Adapter bezprzewodowy SoundTouch®
 - System rozrywki Bose Lifestyle SoundTouch 235
 - Głośnik soundbar SoundTouch 300
 - SoundTouch soundbar system
 - Lifestyle 550 home entertainment system
 
- Wyłącz i ponownie włącz komputer lub dysk NAS, który przechowuje Twoją bibliotekę muzyczną.
 - Przywróć ustawienia fabryczne systemu Bose.
 - Jeśli korzystasz z programu iTunes w wersji 12.2 lub nowszej, otwórz go i wybierz iTunes > Preferences (Preferencje) > Advanced (Zaawansowane). W menu Advanced (Zaawansowane) upewnij się, że opcja „Share iTunes Library XML with other applications” (Udostępnij XML biblioteki iTunes innym programom) jest zaznaczona. W przeciwnym razie biblioteka programu iTunes nie będzie dostępna w systemie SoundTouch.
 - Jeśli korzystasz z programu iTunes w wersji 12.5.2 na komputerze z systemem Windows, sprawdź, czy plik „iTunes Music Library.xml” znajduje się w domyślnej lokalizacji iTunes (C:\Użytkownicy\[nazwa użytkownika]\Muzyka\iTunes). Jeśli go tam nie ma, zlokalizuj go i przenieś go do tego folderu.
 - Zaloguj się do ustawień routera i tymczasowo wyłącz zaporę routera w celu określenia, czy nie blokuje systemu SoundTouch.
 - Jeśli korzystasz z dysku NAS, sprawdź, czy dysk jest dostępny w programach Windows Media Player lub iTunes. Jeśli nie, prawdopodobnie dysk nie komunikuje się z siecią. Spróbuj wyłączyć i ponownie uruchomić dysk lub odłączyć go od sieci i ponownie z nią połączyć.
 - Usuń i ponownie dodaj bibliotekę muzyczną:
 
- W aplikacji wybierz kolejno Menu (≡) > Settings (Ustawienia) > Music Services (Usługi muzyczne) > Music Library (Biblioteka muzyczna).
Uwaga: w przypadku komputerów stacjonarnych i tabletów, jeśli ikona Menu (≡) nie jest widoczna, wysuwane menu może być już otwarte). - Wybierz swoją bibliotekę.
 - Wybierz „REMOVE MUSIC LIBRARY” (Usuń bibliotekę muzyczną).
 - W oknie z potwierdzeniem wybierz „REMOVE” (Usuń).
 - Ponownie dodaj bibliotekę do aplikacji, wybierając kolejno Menu (≡) > Add Service (Dodaj usługę) > Music Library on NAS (Biblioteka muzyczna na dysku NAS).
 - Nadaj nową nazwę bibliotece (opcjonalnie.
 - Wybierz „ADD MUSIC LIBRARY” (Dodaj bibliotekę muzyczną).