Wykorzystaj poniższe informacje, jeśli napotykasz problemy z biblioteką muzyczną.
Brak dostępu do biblioteki muzycznej
Dotyczy:
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 120 system
- System CineMate® 130
- CineMate® 520 system
- System domowej rozrywki Lifestyle 525 series II
- System domowej rozrywki Lifestyle 535 series II
- System rozrywki domowej Lifestyle 600
- System rozrywki domowej Lifestyle 650
- System domowej rozrywki Lifestyle® 135
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- System Lifestyle® 525 III
- System domowej rozrywki Lifestyle® 535
- System rozrywki Lifestyle® SoundTouch® 135
- Lifestyle SoundTouch 525 system
- System Lifestyle SoundTouch 535
- System Wave® SoundTouch®
- System Wave® SoundTouch IV
- VideoWave III 46
- VideoWave III 55
- Głośnik soundbar SoundTouch 300
- System głośników Bose® SoundTouch™ AM3 Wi-Fi®.
- Adapter SoundTouch Wireless Link
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 10
- System SoundTouch 120
- System SoundTouch 130
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 20
- SoundTouch® 20 system
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 30
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 system
- SoundTouch® Portable system
- Wzmacniacz SoundTouch SA-5
- Adapter bezprzewodowy SoundTouch® series II
- SoundTouch® Stereo JC system
- System muzyczny SoundTouch® 20 Wi-Fi® series II
- SoundTouch® 30 system muzyczny Wi-Fi® series II
- Kontroler SoundTouch®
- System muzyczny SoundTouch® Portable Wi-Fi®
- Zestaw ze wzmacniaczem SoundTouch® SA-4
- System muzyczny SoundTouch® Stereo JC Wi-Fi® series II
- Adapter bezprzewodowy SoundTouch®
- System rozrywki Bose Lifestyle SoundTouch 235
- Głośnik soundbar SoundTouch 300
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
- Wyłącz i ponownie włącz komputer lub dysk NAS, który przechowuje Twoją bibliotekę muzyczną.
- Przywróć ustawienia fabryczne systemu Bose.
- Jeśli korzystasz z programu iTunes w wersji 12.2 lub nowszej, otwórz go i wybierz iTunes > Preferences (Preferencje) > Advanced (Zaawansowane). W menu Advanced (Zaawansowane) upewnij się, że opcja „Share iTunes Library XML with other applications” (Udostępnij XML biblioteki iTunes innym programom) jest zaznaczona. W przeciwnym razie biblioteka programu iTunes nie będzie dostępna w systemie SoundTouch.
- Jeśli korzystasz z programu iTunes w wersji 12.5.2 na komputerze z systemem Windows, sprawdź, czy plik „iTunes Music Library.xml” znajduje się w domyślnej lokalizacji iTunes (C:\Użytkownicy\[nazwa użytkownika]\Muzyka\iTunes). Jeśli go tam nie ma, zlokalizuj go i przenieś go do tego folderu.
- Zaloguj się do ustawień routera i tymczasowo wyłącz zaporę routera w celu określenia, czy nie blokuje systemu SoundTouch.
- Jeśli korzystasz z dysku NAS, sprawdź, czy dysk jest dostępny w programach Windows Media Player lub iTunes. Jeśli nie, prawdopodobnie dysk nie komunikuje się z siecią. Spróbuj wyłączyć i ponownie uruchomić dysk lub odłączyć go od sieci i ponownie z nią połączyć.
- Usuń i ponownie dodaj bibliotekę muzyczną:
- W aplikacji wybierz kolejno Menu (≡) > Settings (Ustawienia) > Music Services (Usługi muzyczne) > Music Library (Biblioteka muzyczna).
Uwaga: w przypadku komputerów stacjonarnych i tabletów, jeśli ikona Menu (≡) nie jest widoczna, wysuwane menu może być już otwarte). - Wybierz swoją bibliotekę.
- Wybierz „REMOVE MUSIC LIBRARY” (Usuń bibliotekę muzyczną).
- W oknie z potwierdzeniem wybierz „REMOVE” (Usuń).
- Ponownie dodaj bibliotekę do aplikacji, wybierając kolejno Menu (≡) > Add Service (Dodaj usługę) > Music Library on NAS (Biblioteka muzyczna na dysku NAS).
- Nadaj nową nazwę bibliotece (opcjonalnie.
- Wybierz „ADD MUSIC LIBRARY” (Dodaj bibliotekę muzyczną).