Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Nie można nawiązać połączenia z urządzeniem przenośnym

Jeśli okulary nie mogą połączyć się z urządzeniem przenośnym, spróbuj wykonać następujące czynności:

  • Przenieś urządzenie bliżej okularów. Urządzenie przenośne musi znajdować się w odległości nie większej niż 9 metrów od okularów
  • Okulary należy odsunąć od wszelkich możliwych źródeł zakłóceń lub przeszkód, takich jak router lub kuchenka mikrofalowa
  • W urządzeniu przenośnym wyłącz i włącz funkcję Bluetooth®. Wyłączenie i włączenie funkcji Bluetooth wymusza ponowne sparowanie lub połączenie urządzenia przenośnego i urządzenia Bose
  • Usuń urządzenie Bose z listy Bluetooth na urządzeniu przenośnym i sparuj je ponownie
  • Wyczyść listę urządzeń okularów i spróbuj połączyć się ponownie
  • Spróbuj podłączyć okulary do innego urządzenia mobilnego
  • Wyłącz wszystkie inne urządzenia Bluetooth. Urządzenie Bose może łączyć się z innym, poprzednio sparowanym urządzeniem Bluetooth. Aby nie dopuścić do tego, wyłącz wszystkie inne urządzenia Bluetooth, z którymi nie chcesz się łączyć i które znajdują się w zasięgu urządzenia Bose

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.