Jeśli okulary nie mogą połączyć się z urządzeniem przenośnym, spróbuj wykonać następujące czynności:
Nie można nawiązać połączenia z urządzeniem przenośnym
Dotyczy:
- Przenieś urządzenie bliżej okularów. Urządzenie przenośne musi znajdować się w odległości nie większej niż 9 metrów od okularów
- Okulary należy odsunąć od wszelkich możliwych źródeł zakłóceń lub przeszkód, takich jak router lub kuchenka mikrofalowa
- W urządzeniu przenośnym wyłącz i włącz funkcję Bluetooth®. Wyłączenie i włączenie funkcji Bluetooth wymusza ponowne sparowanie lub połączenie urządzenia przenośnego i urządzenia Bose
- Usuń urządzenie Bose z listy Bluetooth na urządzeniu przenośnym i sparuj je ponownie
- Wyczyść listę urządzeń okularów i spróbuj połączyć się ponownie
- Spróbuj podłączyć okulary do innego urządzenia mobilnego
- Wyłącz wszystkie inne urządzenia Bluetooth. Urządzenie Bose może łączyć się z innym, poprzednio sparowanym urządzeniem Bluetooth. Aby nie dopuścić do tego, wyłącz wszystkie inne urządzenia Bluetooth, z którymi nie chcesz się łączyć i które znajdują się w zasięgu urządzenia Bose