Wysyłki będą dostępne w ciągu 1– 2 dni roboczych z 90-dniowym okresem próbnym bez ryzyka i bezpłatną dostawą standardową

Zrozumienie informacji ze wskaźnika stanu

Dotyczy:

Na przedniej ściance zestawu znajduje się wskaźnik LED. Aktywność wskaźnika dostarcza informacji o stanie głośnika soundbar w odniesieniu do wybranego źródła dźwięku.

Umiejscowienie wskaźnika stanu na głośniku

Czerwone światło po lewej stronie wskaźnika stanu oznacza, że mikrofon asystenta głosowego w głośniku soundbar jest wyłączony. Dotknij ikony przekreślonego mikrofonu na górze głośnika soundbar, aby ponownie włączyć mikrofon asystenta głosowego.


Wskaźnik stanu pulsuje na biało

Pulsujący kolor biały oznacza, że głośnik soundbar łączy się z siecią Wi-Fi®. Po wybraniu trybu Bluetooth® czynność ta wskazuje, że głośnik soundbar łączy się z urządzeniem Bluetooth®.

 

Mignięcie na biało oznacza, że głośnik soundbar otrzymał sygnał z pilota.


Wskaźnik stanu świeci się na biało, a następnie gaśnie

Świecenie na biało przechodzące w czerń oznacza, że głośnik soundbar połączył się z siecią Wi-Fi. Po wybraniu trybu Bluetooth aktywność ta oznacza, że głośnik soundbar połączył się z urządzeniem Bluetooth.


Wskaźnik stanu pulsuje na niebiesko

Pulsujący kolor niebieski oznacza, że głośnik soundbar jest w trybie Bluetooth i jest gotowy do połączenia z nowym urządzeniem Bluetooth.

Gdy wskaźnik dwukrotnie zapulsuje, czynność ta wskazuje, że lista urządzeń sparowanych z głośnikiem soundbar została wyczyszczona.


Dwa światła świecące się na biało

Dwa światła świecące się na biało na wskaźniku stanu oznaczają zatrzymanie odtwarzania muzyki.


Białe światło znajdujące się po prawej stronie wskaźnika stanu

Białe światło pojawiające się po prawej stronie oznacza, że głośnik soundbar otrzymał polecenie zwiększania głośności.


Białe światło znajdujące się po lewej stronie wskaźnika stanu

Małe białe światło pojawiające się po lewej stronie wskaźnika oznacza, że głośnik soundbar otrzymał polecenie zmniejszenia głośności.


Większe białe światło znajdujące się po lewej stronie wskaźnika stanu

Większe białe światło znajdujące się po lewej stronie wskaźnika stanu oznacza, że głośnik soundbar jest wyciszony.


Białe światło przesuwa się do środka wskaźnika, a następnie świeci bez przerwy

Białe światło przesuwające się ku środkowi, a następnie świecące nieprzerwanie, oznacza, że asystent Alexa nasłuchuje.

 

Uwaga: asystent Amazon Alexa nie jest dostępny we wszystkich wersjach językowych i krajach.


Białe światło rozchodzące się na boki

Białe światło przesuwające się ku bocznym krawędziom oznacza, że asystent Alexa myśli.


Wskaźnik stanu pulsuje na biało

Pulsujący kolor biały na całym wskaźniku świadczy o tym, że asystent Alexa mówi.


Wskaźnik stanu pulsuje na żółto

Pulsujący kolor żółty oznacza, że nadeszło powiadomienie od asystenta Alexa.


Wskaźnik stanu świeci się na pomarańczowo

Stały kolor pomarańczowy wskazuje, że trwa konfiguracja sieci Wi-Fi.


Białe światło przesuwa się z prawej do lewej strony wskaźnika stanu

Białe światło przesuwające się z prawej strony ku lewej wskazuje, że głośnik soundbar pobiera aktualizację oprogramowania.


Białe światło przesuwa się z lewej do prawej strony

Białe światło przesuwające się z lewej strony ku prawej wskazuje, że głośnik soundbar instaluje aktualizację oprogramowania.


Czterokrotnie pulsujące pomarańczowe światło oznacza, że wystąpił błąd odtwarzania. Więcej informacji można znaleźć w aplikacji Bose Music.


Wskaźnik stanu pulsuje na czerwono

Czterokrotnie pulsujące czerwone światło oznacza, że żądanie nie mogło zostać zrealizowane z powodu czasowej niedostępności usługi. Spróbuj żądania ponownie później;. 


Wskaźnik stanu świeci się na czerwono

Stałe światło czerwone sygnalizuje błąd głośnika soundbar, którego nie można rozwiązać samodzielnie. W przypadku wystąpienia tej aktywności głośnika soundbar prosimy o kontakt z działem obsługi klienta firmy Bose.


Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.