Na przedniej ściance zestawu znajduje się wskaźnik LED. Aktywność wskaźnika dostarcza informacji o stanie głośnika soundbar w odniesieniu do wybranego źródła dźwięku.
Dotyczy:
- Bose Soundbar 500
- Głośnik Bose Smart Soundbar 700
- Bose Soundbar System Bundle
Czerwone światło po lewej stronie wskaźnika stanu oznacza, że mikrofon asystenta głosowego w głośniku soundbar jest wyłączony. Dotknij ikony przekreślonego mikrofonu na górze głośnika soundbar, aby ponownie włączyć mikrofon asystenta głosowego.
Pulsujący kolor biały oznacza, że głośnik soundbar łączy się z siecią Wi-Fi®. Po wybraniu trybu Bluetooth® czynność ta wskazuje, że głośnik soundbar łączy się z urządzeniem Bluetooth®.
Mignięcie na biało oznacza, że głośnik soundbar otrzymał sygnał z pilota.
Świecenie na biało przechodzące w czerń oznacza, że głośnik soundbar połączył się z siecią Wi-Fi. Po wybraniu trybu Bluetooth aktywność ta oznacza, że głośnik soundbar połączył się z urządzeniem Bluetooth.
Pulsujący kolor niebieski oznacza, że głośnik soundbar jest w trybie Bluetooth i jest gotowy do połączenia z nowym urządzeniem Bluetooth.
Gdy wskaźnik dwukrotnie zapulsuje, czynność ta wskazuje, że lista urządzeń sparowanych z głośnikiem soundbar została wyczyszczona.
Białe światło pojawiające się po prawej stronie oznacza, że głośnik soundbar otrzymał polecenie zwiększania głośności.
Małe białe światło pojawiające się po lewej stronie wskaźnika oznacza, że głośnik soundbar otrzymał polecenie zmniejszenia głośności.
Większe białe światło znajdujące się po lewej stronie wskaźnika stanu oznacza, że głośnik soundbar jest wyciszony.
Białe światło przesuwające się ku środkowi, a następnie świecące nieprzerwanie, oznacza, że asystent Alexa nasłuchuje.
Uwaga: asystent Amazon Alexa nie jest dostępny we wszystkich wersjach językowych i krajach.
Białe światło przesuwające się z prawej strony ku lewej wskazuje, że głośnik soundbar pobiera aktualizację oprogramowania.
Białe światło przesuwające się z lewej strony ku prawej wskazuje, że głośnik soundbar instaluje aktualizację oprogramowania.
Czterokrotnie pulsujące pomarańczowe światło oznacza, że wystąpił błąd odtwarzania. Więcej informacji można znaleźć w aplikacji Bose Music.
Czterokrotnie pulsujące czerwone światło oznacza, że żądanie nie mogło zostać zrealizowane z powodu czasowej niedostępności usługi. Spróbuj żądania ponownie później;.
Stałe światło czerwone sygnalizuje błąd głośnika soundbar, którego nie można rozwiązać samodzielnie. W przypadku wystąpienia tej aktywności głośnika soundbar prosimy o kontakt z działem obsługi klienta firmy Bose.