Co pewien czas dla głośnika będą dostępne aktualizacje. Aktualizacje odbywają się automatycznie po połączeniu z aplikacją Bose Music i siecią Wi-Fi® mającą dostęp do Internetu.
Dotyczy:
W przypadku problemów z aktualizacją proces można przeprowadzić ręcznie, wykonując poniższe czynności.
Jeśli komputer ma port USB-C, można użyć kabla dostarczonego z głośnikiem. W przeciwnym razie do wykonania tych czynności potrzebny będzie kabel USB-A do USB-C.
Kliknij poniższy przycisk, aby pobrać plik aktualizacji.
Po wyświetleniu monitu kliknij przycisk ZAPISZ, aby zapisać plik „product_update.zip” na pulpicie (nie wolno zmieniać nazwy pliku). Jeżeli monit nie jest widoczny, być może plik został pobrany automatycznie. Odszukaj plik „product_update.zip” w stopce lub nagłówku okna przeglądarki albo w folderze pobranych plików.
Za pomocą kabla USB podłącz komputer do gniazda USB-C z tyłu głośnika
Przy włączonym głośniku uruchom go ponownie, naciskając i przytrzymując przycisk rozpoczęcia/wstrzymania odtwarzania przez 10 sekund. Poczekaj, aż głośnik całkowicie się uruchomi (w trakcie uruchamiania pierścień świetlny może pulsować na biało nawet przez 30 sekund).
Naciśnij przyciski Zmniejszenia głośności oraz Zwiększenia głośności i przytrzymaj je przez 5 sekund, by uruchomić tryb serwisowy. Na ekranie głośnika pojawią się liczby odliczające do zera.
Używając przeglądarki internetowej (zalecamy Chrome lub Safari), przejdź pod adres http://203.0.113.1:17008/update.html.
Uwaga: to łącze będzie działać tylko wtedy, gdy Twój system jest włączony i podłączony do gniazda USB komputera.
W oknie wyboru pliku odszukaj i wybierz pobrany wcześniej plik „product_support.zip”. Po wybraniu pliku jego nazwa pojawi się w polu po prawej stronie od przycisku „Wybierz plik”.
Kliknij przycisk „WYŚLIJ” i poczekaj, aż aktualizacja zainstaluje się. podczas instalacji aktualizacji pasek świetlny wyświetli animację idącą od lewej do prawej.
Po zainstalowaniu głośnik uruchomi się ponownie