Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Aplikacja nie wykrywa głośnika podłączonego do sieci Wi-Fi® podczas konfiguracji

Jeśli głośnik jest podłączony do sieci Wi-Fi, ale nie widać go w aplikacji Bose Music, spróbuj wykonać te czynności:

Zamknij i ponownie uruchom aplikację Bose Music.

Sprawdź, czy głośnik Bose i urządzenie z aplikacją Bose Music są podłączone do tej samej sieci. Jeśli nazwa sieci, hasło lub typ zabezpieczeń zostały ostatnio zmienione, zapoznaj się z tematem Podłączanie do innej sieci.

Sprawdź, czy głośnik Bose znajduje się w zasięgu silnego sygnału sieci Wi-Fi. Jeżeli używasz wzmacniacza sygnału sieci, wzmacniaka bezprzewodowego lub punktu dostępowego, odłącz je, aby sprawdzić, czy nie są one przyczyną problemu. Po odłączeniu urządzenia połącz głośnik Bose z siecią, przenosząc go w zasięg działania głównego routera, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.

Jeszcze raz uruchom urządzenie przenośne oraz głośnik, naciskając i przytrzymując przycisk rozpoczęcia/wstrzymania odtwarzania przez 10 sekund.

Wyłącz i ponownie włącz router, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.

Znajdujące się w jednej sieci urządzenia z dostępem do Internetu, np. telewizory Smart TV, laptopy, konsole do gier, odtwarzacze Blu-ray, tablety i smartfony, mogą wykorzystywać znaczną część dostępnego pasma transmisji. Przesyłanie przez tego rodzaju urządzenia dużych ilości danych (np. podczas odtwarzania filmów) może ograniczyć przepustowość sieci dla innych produktów, w tym dla głośnika Bose.

Spróbuj rozłączyć urządzenia, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.

Zaloguj się do menu ustawień routera i tymczasowo wyłącz jego zaporę sieciową, aby sprawdzić, czy nie blokuje ona działania aplikacji Bose Music.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.