NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.
Sklepy Koszyk

Aplikacja nie wykrywa głośnika podłączonego do sieci Wi-Fi® podczas konfiguracji

Jeśli głośnik jest podłączony do sieci Wi-Fi, ale nie widać go w aplikacji Bose Music, spróbuj wykonać te czynności:

Zamknij i ponownie uruchom aplikację Bose Music.

Sprawdź, czy głośnik Bose i urządzenie z aplikacją Bose Music są podłączone do tej samej sieci. Jeśli nazwa sieci, hasło lub typ zabezpieczeń zostały ostatnio zmienione, zapoznaj się z tematem Podłączanie do innej sieci.

Sprawdź, czy głośnik Bose znajduje się w zasięgu silnego sygnału sieci Wi-Fi. Jeżeli używasz wzmacniacza sygnału sieci, wzmacniaka bezprzewodowego lub punktu dostępowego, odłącz je, aby sprawdzić, czy nie są one przyczyną problemu. Po odłączeniu urządzenia połącz głośnik Bose z siecią, przenosząc go w zasięg działania głównego routera, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.

Jeszcze raz uruchom urządzenie przenośne oraz głośnik, naciskając i przytrzymując przycisk rozpoczęcia/wstrzymania odtwarzania przez 10 sekund.

Wyłącz i ponownie włącz router, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.

Znajdujące się w jednej sieci urządzenia z dostępem do Internetu, np. telewizory Smart TV, laptopy, konsole do gier, odtwarzacze Blu-ray, tablety i smartfony, mogą wykorzystywać znaczną część dostępnego pasma transmisji. Przesyłanie przez tego rodzaju urządzenia dużych ilości danych (np. podczas odtwarzania filmów) może ograniczyć przepustowość sieci dla innych produktów, w tym dla głośnika Bose.

Spróbuj rozłączyć urządzenia, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.

Zaloguj się do menu ustawień routera i tymczasowo wyłącz jego zaporę sieciową, aby sprawdzić, czy nie blokuje ona działania aplikacji Bose Music.