Jeśli system jest podłączony do sieci Wi-Fi, ale nie jest wyświetlany w aplikacji Bose Music, spróbuj wykonać następujące czynności:
Dotyczy:
- Bose Soundbar 500
- Głośnik Bose Smart Soundbar 700
- Głośnik Bose Smart Speaker 500
- Bose Soundbar System Bundle
- Bose Home Speaker 300
- Głośnik Bose Portable Smart Speaker
Zamknij i ponownie uruchom aplikację Bose Music
Upewnij się, że system Bose i urządzenie z aplikacją Bose Music są podłączone do tej samej sieci. Jeśli nazwa sieci, hasło lub typ zabezpieczeń zostały ostatnio zmienione, zapoznaj się z tematem Podłączanie do innej sieci.
Sprawdź, czy system SoundTouch znajduje się w zasięgu silnego sygnału sieci Wi-Fi. Jeżeli używasz wzmacniacza sygnału sieci, wzmacniaka bezprzewodowego lub punktu dostępowego, odłącz je, aby sprawdzić, czy nie są one przyczyną problemu. Po odłączeniu urządzenia połącz system Bose z siecią, przenosząc go w zasięg działania głównego routera, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.
Zresetuj urządzenie mobilne i system, odłączając przewód zasilający od gniazdka sieciowego na 30 sekund, a następnie mocno podłączając przewód zasilania z powrotem do działającego gniazda sieciowego
Zresetuj router, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.
Znajdujące się w jednej sieci urządzenia z dostępem do Internetu, np. telewizory z funkcją Smart TV, laptopy, konsole do gier, odtwarzacze Blu-ray, tablety i smartfony, mogą wykorzystywać znaczna część dostępnego pasma transmisji. Przesyłanie przez tego rodzaju urządzenia dużych ilości danych (np. podczas odtwarzania filmów) może ograniczyć przepustowość sieci dla innych produktów, w tym dla systemu Bose
Spróbuj rozłączyć urządzenia, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.
Zaloguj się do menu ustawień routera i tymczasowo wyłącz jego zaporę sieciową, aby sprawdzić, czy nie blokuje ona działania aplikacji Bose Music.