Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Aplikacja nie wykrywa systemu podłączonego do sieci Wi-Fi® podczas konfiguracji

Jeśli system jest podłączony do sieci Wi-Fi, ale nie jest wyświetlany w aplikacji Bose Music, spróbuj wykonać następujące czynności:

Zamknij i ponownie uruchom aplikację Bose Music

Upewnij się, że system Bose i urządzenie z aplikacją Bose Music są podłączone do tej samej sieci. Jeśli nazwa sieci, hasło lub typ zabezpieczeń zostały ostatnio zmienione, zapoznaj się z tematem Podłączanie do innej sieci.

Sprawdź, czy system SoundTouch znajduje się w zasięgu silnego sygnału sieci Wi-Fi. Jeżeli używasz wzmacniacza sygnału sieci, wzmacniaka bezprzewodowego lub punktu dostępowego, odłącz je, aby sprawdzić, czy nie są one przyczyną problemu. Po odłączeniu urządzenia połącz system Bose z siecią, przenosząc go w zasięg działania głównego routera, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.

Zresetuj urządzenie mobilne i system, odłączając przewód zasilający od gniazdka sieciowego na 30 sekund, a następnie mocno podłączając przewód zasilania z powrotem do działającego gniazda sieciowego

Zresetuj router, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.

Znajdujące się w jednej sieci urządzenia z dostępem do Internetu, np. telewizory z funkcją Smart TV, laptopy, konsole do gier, odtwarzacze Blu-ray, tablety i smartfony, mogą wykorzystywać znaczna część dostępnego pasma transmisji. Przesyłanie przez tego rodzaju urządzenia dużych ilości danych (np. podczas odtwarzania filmów) może ograniczyć przepustowość sieci dla innych produktów, w tym dla systemu Bose

Spróbuj rozłączyć urządzenia, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.

Zaloguj się do menu ustawień routera i tymczasowo wyłącz jego zaporę sieciową, aby sprawdzić, czy nie blokuje ona działania aplikacji Bose Music.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.