NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Aplikacja Bose Connect nie wykrywa urządzenia

Sprawdź, czy problem dotyczy aplikacji czy urządzenia, które ma zostać sparowane
Spróbuj sparować produkt z innym urządzeniem lub z tym samym urządzeniem, ale bez korzystania z aplikacji Bose Connect. Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Podłączanie urządzeń przenośnych. Jeśli urządzenie nadal nie może być sparowane, patrz sekcja Nie można nawiązać połączenia z urządzeniem przenośnym.

Zamknij i ponownie uruchom aplikację Bose
Sposób zamykania aplikacji zależy od urządzenia i systemu operacyjnego. W przypadku większości urządzeń z systemem iOS dotknij dwukrotnie przycisku Home, aby wyświetlić uruchomione aplikacje. Przesuń palcem w lewo lub w prawo, aby znaleźć aplikację, a następnie przesuń palcem w górę po aplikacji, aby ją zamknąć. W urządzeniach z systemem Android naciśnij przycisk niedawno otwieranych aplikacji, a następnie przesuń palcem po aplikacji Connect, aby ją zamknąć.

Uruchom ponownie urządzenie Bluetooth
Urządzenie może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania. Zazwyczaj można do zrobić przez wyłączenie urządzenia i, jeśli to możliwe, wyjęcie akumulatora na 15 sekund. Zamontuj ponownie akumulator (jeśli został wyjęty) i włącz urządzenie.

W przypadku urządzeń z systemem Android 6 włącz usługi lokalizacji
System Android 6 wymaga zezwolenia na dostęp do lokalizacji i włączenia usługi lokalizacji, które umożliwiają skanowanie w poszukiwaniu urządzeń Bluetooth o niskim poborze energii, takich jak ten produkt Bose. W urządzeniu, które ma zostać sparowane, włącz usługę lokalizacji/GPS. To ustawienie różni się w zależności od urządzenia, ale zwykle znajduje się w panelu powiadomień lub w menu Ustawienia > Ogólne > Lokalizacja. Następnie spróbuj sparować urządzenie.

W przypadku systemu Android 6+ ponownie sparuj urządzenie za pomocą aplikacji
Przed pierwszym użyciem produktu na urządzeniu z systemem Android 6 lub nowszym należy sparować go w aplikacji Bose Connect, aby był przez nią wykrywany. Dzieje się tak nawet wtedy, gdy urządzenie zostało już sparowane poza aplikacją Bose Connect za pośrednictwem menu Bluetooth w systemie Android. Po wykonaniu tej czynności aplikacja będzie automatycznie nawiązywała połączenie z urządzeniem. Aby uzyskać informacje na temat parowania, patrz sekcja Podłączanie urządzeń przenośnych.

W przypadku wszystkich urządzeń z systemem Android wyczyść pamięć podręczną aplikacji Bose Connect
Jeśli korzystasz z urządzenia z systemem Android, wyczyść pamięć podręczną aplikacji Bose Connect. Proces ten różni się w zależności od urządzenia i wersji systemu Android, ale zazwyczaj można go wykonać, otwierając menu Ustawienia urządzenia i wybierając kolejno opcje „Aplikacje” > „Bose Connect” > „Wyczyść pamięć podręczną” > Wyczyść dane”. Uwaga: spowoduje to zresetowanie wszystkich ustawień aplikacji Bose Connect.