Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Aplikacja Bose Connect nie wykrywa urządzenia

Sprawdź, czy problem dotyczy aplikacji czy urządzenia, które ma zostać sparowane
Spróbuj sparować produkt z innym urządzeniem lub z tym samym urządzeniem, ale bez korzystania z aplikacji Bose Connect. Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Podłączanie urządzeń przenośnych. Jeśli urządzenie nadal nie może być sparowane, patrz sekcja Nie można nawiązać połączenia z urządzeniem przenośnym.

Zamknij i ponownie uruchom aplikację Bose
Sposób zamykania aplikacji zależy od urządzenia i systemu operacyjnego. W przypadku większości urządzeń z systemem iOS dotknij dwukrotnie przycisku Home, aby wyświetlić uruchomione aplikacje. Przesuń palcem w lewo lub w prawo, aby znaleźć aplikację, a następnie przesuń palcem w górę po aplikacji, aby ją zamknąć. W urządzeniach z systemem Android naciśnij przycisk niedawno otwieranych aplikacji, a następnie przesuń palcem po aplikacji Connect, aby ją zamknąć.

Uruchom ponownie urządzenie Bluetooth
Urządzenie może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania. Zazwyczaj można do zrobić przez wyłączenie urządzenia i, jeśli to możliwe, wyjęcie akumulatora na 15 sekund. Zamontuj ponownie akumulator (jeśli został wyjęty) i włącz urządzenie.

W przypadku urządzeń z systemem Android 6 włącz usługi lokalizacji
System Android 6 wymaga zezwolenia na dostęp do lokalizacji i włączenia usługi lokalizacji, które umożliwiają skanowanie w poszukiwaniu urządzeń Bluetooth o niskim poborze energii, takich jak ten produkt Bose. W urządzeniu, które ma zostać sparowane, włącz usługę lokalizacji/GPS. To ustawienie różni się w zależności od urządzenia, ale zwykle znajduje się w panelu powiadomień lub w menu Ustawienia > Ogólne > Lokalizacja. Następnie spróbuj sparować urządzenie.

W przypadku systemu Android 6+ ponownie sparuj urządzenie za pomocą aplikacji
Przed pierwszym użyciem produktu na urządzeniu z systemem Android 6 lub nowszym należy sparować go w aplikacji Bose Connect, aby był przez nią wykrywany. Dzieje się tak nawet wtedy, gdy urządzenie zostało już sparowane poza aplikacją Bose Connect za pośrednictwem menu Bluetooth w systemie Android. Po wykonaniu tej czynności aplikacja będzie automatycznie nawiązywała połączenie z urządzeniem. Aby uzyskać informacje na temat parowania, patrz sekcja Podłączanie urządzeń przenośnych.

W przypadku wszystkich urządzeń z systemem Android wyczyść pamięć podręczną aplikacji Bose Connect
Jeśli korzystasz z urządzenia z systemem Android, wyczyść pamięć podręczną aplikacji Bose Connect. Proces ten różni się w zależności od urządzenia i wersji systemu Android, ale zazwyczaj można go wykonać, otwierając menu Ustawienia urządzenia i wybierając kolejno opcje „Aplikacje” > „Bose Connect” > „Wyczyść pamięć podręczną” > Wyczyść dane”. Uwaga: spowoduje to zresetowanie wszystkich ustawień aplikacji Bose Connect.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.