Jeśli masz problemy z połączeniem słuchawek z aplikacją Bose Music, wykonaj proponowane czynności. Następnie ponownie spróbuj połączyć słuchawki.
Wyłącz, a następnie włącz słuchawki ponownie
Zamknij aplikację Bose Music w urządzeniu oraz usuń ją z aplikacji działających w tle. Otwórz aplikację ponownie i spróbuj połączyć słuchawki
- System iOS: dwukrotnie dotknij przycisku Home i zamknij aplikację Bose Music
- System Android: dwukrotnie dotknij przycisku Ostatnio używane i zamknij aplikację Bose Music
Jeśli trwa ładowanie słuchawek, odłącz przewód ładujący. Podczas ładowania słuchawek funkcja łączenia z aplikacją jest niedostępna
Upewnij się, że zarówno aplikacja Bose Music, jak i oprogramowanie układowe słuchawek są aktualne. Przejdź do sklepu App Store i sprawdź dostępność aktualizacji Odwiedź stronę btu.Bose.com, aby sprawdzić dostępność aktualizacji dla słuchawek
Usuń słuchawki z pamięci swojego urządzenia mobilnego:
- Przejdź do ustawień Bluetooth® i otwórz listę ostatnio podłączanych urządzeń Bluetooth
- Znajdź na liście swoje słuchawki Bose i usuń je za pomocą opcji „Zapomnij”, „Rozłącz”, „Usuń” lub podobnej. Twoje słuchawki mogą pojawić się na liście więcej niż jeden raz. Usuń je wszystkie.
Wyczyść pamięć urządzeń Bluetooth w słuchawkach:
- Włącz słuchawki
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/Bluetooth przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.
Jeśli korzystasz z systemu iOS, uważaj, by nie dotknąć przycisku „Anuluj” podczas konfiguracji:
- W aplikacji Bose, po wybraniu produktu na ekranie „Get Connected” (Połącz), pojawi się okno „Select An Accessory” (Wybierz akcesorium)
- Nie zamykaj tego okna. Twoje słuchawki mogą pojawić się w nim nawet po 2 minutach.
- Wybierz swoje słuchawki, gdy tylko pojawią się w oknie. Następnie dotknij opcji „Pair” (Paruj), gdy zobaczysz taką możliwość. Dodatkowe informacje na ten temat znajdują się w sekcji Przygotowywanie słuchawek do pracy
Całkowicie wyłącz urządzenie mobilne, a następnie włącz je ponownie
Odinstaluj aplikację Bose Music, a następnie zainstaluj ją ponownie, korzystając ze sklepu z aplikacjami w Twoim urządzeniu mobilnym.
Zresetuj słuchawki. Dodatkowe informacje na ten temat znajdują się w sekcji Resetowanie słuchawek