NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Aplikacja Bose Music nie łączy się ze słuchawkami

Jeśli masz problemy z połączeniem słuchawek z aplikacją Bose Music, wykonaj proponowane czynności. Następnie ponownie spróbuj połączyć słuchawki.

Wyłącz, a następnie włącz słuchawki ponownie

Zamknij aplikację Bose Music w urządzeniu oraz usuń ją z aplikacji działających w tle. Otwórz aplikację ponownie i spróbuj połączyć słuchawki

  • System iOS: dwukrotnie dotknij przycisku Home i zamknij aplikację Bose Music
  • System Android: dwukrotnie dotknij przycisku Ostatnio używane i zamknij aplikację Bose Music

Jeśli trwa ładowanie słuchawek, odłącz przewód ładujący. Podczas ładowania słuchawek funkcja łączenia z aplikacją jest niedostępna

Upewnij się, że zarówno aplikacja Bose Music, jak i oprogramowanie układowe słuchawek są aktualne. Przejdź do sklepu App Store i sprawdź dostępność aktualizacji Odwiedź stronę btu.Bose.com, aby sprawdzić dostępność aktualizacji dla słuchawek

Usuń słuchawki z pamięci swojego urządzenia mobilnego:

  1. Przejdź do ustawień Bluetooth® i otwórz listę ostatnio podłączanych urządzeń Bluetooth
  2. Znajdź na liście swoje słuchawki Bose i usuń je za pomocą opcji „Zapomnij”, „Rozłącz”, „Usuń” lub podobnej. Twoje słuchawki mogą pojawić się na liście więcej niż jeden raz. Usuń je wszystkie.

Wyczyść pamięć urządzeń Bluetooth w słuchawkach:

  1. Włącz słuchawki
  2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/Bluetooth przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.

Jeśli korzystasz z systemu iOS, uważaj, by nie dotknąć przycisku „Anuluj” podczas konfiguracji:

  1. W aplikacji Bose, po wybraniu produktu na ekranie „Get Connected” (Połącz), pojawi się okno „Select An Accessory” (Wybierz akcesorium)
  2. Nie zamykaj tego okna. Twoje słuchawki mogą pojawić się w nim nawet po 2 minutach.
  3. Wybierz swoje słuchawki, gdy tylko pojawią się w oknie. Następnie dotknij opcji „Pair” (Paruj), gdy zobaczysz taką możliwość. Dodatkowe informacje na ten temat znajdują się w sekcji Przygotowywanie słuchawek do pracy

Całkowicie wyłącz urządzenie mobilne, a następnie włącz je ponownie

Odinstaluj aplikację Bose Music, a następnie zainstaluj ją ponownie, korzystając ze sklepu z aplikacjami w Twoim urządzeniu mobilnym.

Zresetuj słuchawki. Dodatkowe informacje na ten temat znajdują się w sekcji Resetowanie słuchawek