Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Brak dźwięku z urządzenia Bluetooth®

Dotyczy:

  • Adapter audio Bluetooth®

jeśli nie słyszysz dźwięku podczas korzystania z adaptera bose® bluetooth, wykonaj następujące czynności:

upewnij się, że kabel łączący adapter z urządzeniem odtwarzającym dźwięk jest podłączony do gniazda wejściowego (input) w urządzeniu odtwarzającym. aby uzyskać więcej informacji na temat podłączania systemu, zapoznaj się z tematem instalowanie i konfigurowanie adaptera bluetooth.

Jeśli urządzenie odtwarzające dźwięk jest odbiornikiem kina domowego i ma kilka gniazd wejściowych, upewnij się, że wybrano odpowiednie wejście w odbiorniku. Na przykład jeśli adapter jest podłączony do gniazda „AUX” odbiornika, należy wybrać w odbiorniku wejście „AUX”.

sprawdź, czy urządzenie bluetooth odtwarza dźwięk i czy odtwarzanie nie zostało wstrzymane.

upewnij się, że poziom głośności ustawiony w obu urządzeniach — urządzeniu bluetooth i urządzeniu odtwarzającym — jest wysoki i że nie jest aktywna funkcja wyciszenia.

sprawdź, czy urządzenie bluetooth jest sparowane z adapterem. aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z tematem parowanie urządzenia multimedialnego bluetooth.

odsuń urządzenie bluetooth od urządzeń generujących zakłócenia elektromagnetyczne, takich jak inne urządzenia bluetooth, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe czy routery sieci bezprzewodowej.

usuń adapter z listy wcześniej sparowanych urządzeń w ustawieniach urządzenia bluetooth. następnie usuń z pamięci adaptera wcześniej sparowane urządzenia, wciskając na 10 sekund przycisk bluetooth. wskaźnik adaptera zacznie migać na biało, aby potwierdzić wykonanie tej czynności. wykonaj powtórnie parowanie i ponów próbę. aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z tematem parowanie urządzenia multimedialnego bluetooth.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.