Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Brak dźwięku z podłączonego urządzenia

W przypadku braku dźwięku z urządzenia podłączonego do systemu Bose® skorzystaj z poniższych wskazówek:

Sprawdź, czy problem występuje tylko w przypadku zewnętrznych źródeł sygnału. Włącz tuner radiowy FM. Jeśli dźwięku nie słychać także w tym przypadku, zapoznaj się z punktem  Brak dźwięku z wewnętrznego źródła.

W przypadku, gdy problem jest związany z podłączonym urządzeniem źródłowym, sprawdź, czy jest wybrane właściwe źródło sygnału. Być może wybrano inne źródło. Na przykład urządzenie zewnętrzne jest podłączone do wejścia 1, jednak wybrano źródło inne niż 1.

Upewnij się, że do gniazda słuchawek nie jest podłączona żadna wtyczka. Po podłączeniu do systemu kabla słuchawek (lub innego kabla z wtykiem stereofonicznym 3,5 mm) głośniki są automatycznie wyciszane.

Sprawdź, czy podłączone urządzenie źródłowe jest włączone.

Odłącz kabel audio od obu urządzeń i podłącz go ponownie. Upewnij się, że kabel audio (światłowodowy, analogowy i/lub HDMI®) jest prawidłowo podłączony do urządzenia źródłowego i złącza na tylnym panelu jednostki sterującej.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.