Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Brak dźwięku z bezprzewodowych głośników dźwięku przestrzennego

W przypadku braku dźwięku z bezprzewodowych głośników surround skorzystaj z poniższych wskazówek:

Spróbuj odtworzyć zawartość, o której wiadomo, że jest przystosowana do odtwarzania dźwięku z tylnego kanału. Ilość dźwięku wydobywającego się z tylnych głośników może być różna w zależności od odtwarzanego materiału źródłowego. Muzyka i większość programów telewizyjnych zazwyczaj nie są przystosowane do odtwarzania dźwięków odtwarzanych za pomocą tylnych głośników systemu surround. Filmy i gry wideo zazwyczaj są przystosowane do odtwarzania dźwięków przez tylne głośniki, lecz ich poziom nie będzie stały

W zależności od odtwarzanego dźwięku należy spodziewać się zróżnicowanego poziomu dźwięku wydobywającego się z tylnych głośników.

Upewnij się, że głośniki dźwięku przestrzennego są włączone na ekranie Regulacje głośnika soundbar.

  1. W aplikacji Bose Music na ekranie My Bose (dostępnym przez ikonę słuchawki i głośnika w lewym górnym rogu) wybierz głośnik soundbar
  2. Dotknij obraz głośnika soundbar w prawym dolnym rogu ekranu
  3. W sekcji Ustawienia akcesoriów przełącznik głośników dźwięku przestrzennego powinien być umieszczony po prawej stronie, co oznacza włączenie akcesorium
  • Jeśli położenie przełącznika znajduje się po lewej stronie, naciśnij przełącznik jednokrotnie, aby włączyć głośniki dźwięku przestrzennego
  • Jeśli przełącznik znajduje się w prawym przełożeniu, należy dwukrotnie nacisnąć przełącznik, aby ponownie włączyć dźwięk głośników dźwięku przestrzennego

Określenie stanu głośników dźwięku przestrzennego poprzez obserwację koloru i wzoru migania światła z przodu każdego z odbiorników bezprzewodowych

Aktywność świetlnaStatus modułu basowego
Stały kolor białyPodłączenie do głośnika soundbar
Migający kolor pomarańczowyGotowość do podłączenia do głośnika soundbar. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w części Podłączanie opcjonalnych głośników dźwięku przestrzennego.
Stały kolor pomarańczowy (ściemnienie)Odłączenie od głośnika soundbar. Zresetuj odbiornik bezprzewodowy, odłączając jego przewód zasilający od gniazda zasilania, odczekując 30 sekund, a następnie mocno wsuwając przewód zasilający z powrotem do działającego gniazdka.
Migający kolor białyPobieranie aktualizacji oprogramowania
WyłączonyTryb oszczędzania energii
Migający kolor czerwonyWystąpił nieodwracalny błąd. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta firmy Bose.

Jeśli źródłem dźwięku jest urządzenie podłączone do telewizora, telewizor może nie wysyłać sygnału audio 5.1 — wielokanałowego sygnału przeznaczonego do głośników przestrzennych. Niektóre telewizory przekazują tylko sygnał audio stereo 2.0 z podłączonych urządzeń, nawet jeśli zawartość źródłowa jest w formacie 5.1. Aby dowiedzieć się, czy telewizor może wysyłać sygnał 5.1 z podłączonego urządzenia, zapoznaj się z podręcznikiem użytkownika telewizora

Sprawdź, czy nie występują źródła zakłóceń bezprzewodowych, które mogą znajdować się w odległości kilku metrów od głośnika soundbar lub odbiornika bezprzewodowego. Do urządzeń, które mogą mieć wpływ na wydajność bezprzewodową systemu, należą między innymi: telefon bezprzewodowy, router Wi-Fi®, drukarka bezprzewodowa lub kuchenka mikrofalowa

Aby zidentyfikować potencjalne źródło zakłóceń, spróbuj tymczasowo odłączyć urządzenie i zrestartować system Bose, aby sprawdzić, czy działanie uległo poprawie. 

Zmień położenie systemu Bose lub urządzenia powodującego zakłócenia. Wymagana może być odległość co najmniej 1,8 metra od tych urządzeń. W przypadku urządzeń, których nie można przenieść, zmień kanał Wi-Fi lub częstotliwość bezprzewodową używaną przez to urządzenie.

Należy zresetować głośnik soundbar i odbiorniki bezprzewodowe, odłączając ich przewody zasilające od gniazdka sieciowego na 30 sekund, następnie mocno podłączając przewody zasilania z powrotem do działającego gniazda sieciowego

Sprawdź stan przewodów głośnikowych oraz ich połączenia pomiędzy bezprzewodowymi odbiornikami, zasilaczami głośników i głośnikami dźwięku przestrzennego. Wymień przewody, które mogły zostać uszkodzone lub ściśnięte

Uruchom ADAPTiQ, aby upewnić się, że głośniki dźwięku przestrzennego zostały włączone do konfiguracji i skalibrowane dla obszaru odsłuchu. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w sekcji Uruchamianie kalibracji dźwięku ADAPTiQ

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.