Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Sparowane urządzenie Bluetooth® nie łączy się z głośnikiem

Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:

Jeśli urządzenie wymaga podania hasła, sprawdź, czy wprowadzone hasło jest poprawne.

sprawdź, czy w urządzeniu docelowym jest włączona funkcja bluetooth.

urządzenie bluetooth może być poza zasięgiem. przenieś je bliżej głośnika.

jeśli z głośnikiem zostały już sparowanie dwa urządzenia bluetooth, wyłącz funkcję bluetooth w jednym z nich lub przenieś je poza zasięg głośnika.

naciskaj wielokrotnie przycisk bluetooth, aż usłyszysz nazwę żądanego urządzenia. aby uzyskać więcej informacji na temat nawiązywania połączenia przy użyciu tej metody, zapoznaj się z tematem przewijanie listy sparowanych urządzeń.

Bluetooth

usuń głośnik z listy urządzeń bluetooth, a następnie sparuj go ponownie.

wyczyść pamięć głośnika, a następnie ponownie sparuj urządzenie bluetooth i głośnik. aby usunąć wszystkie urządzenia z pamięci, wciśnij na ok. 10 sekund przycisk bluetooth; rozlegnie się komunikat głosowy/dźwięk. wszystkie urządzenia bluetooth zostaną skasowane z pamięci, a głośnik bose® soundlink® color stanie się wykrywalny.

Bluetooth

Wykonaj resetowanie głośnika. Więcej informacji zawiera temat Przywracanie fabrycznych ustawień systemu.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.