Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:
Jeśli urządzenie wymaga podania hasła, sprawdź, czy wprowadzone hasło jest poprawne.
sprawdź, czy w urządzeniu docelowym jest włączona funkcja bluetooth.
urządzenie bluetooth może być poza zasięgiem. przenieś je bliżej głośnika.
jeśli z głośnikiem zostały już sparowanie dwa urządzenia bluetooth, wyłącz funkcję bluetooth w jednym z nich lub przenieś je poza zasięg głośnika.
naciskaj wielokrotnie przycisk bluetooth, aż usłyszysz nazwę żądanego urządzenia. aby uzyskać więcej informacji na temat nawiązywania połączenia przy użyciu tej metody, zapoznaj się z tematem przewijanie listy sparowanych urządzeń.
usuń głośnik z listy urządzeń bluetooth, a następnie sparuj go ponownie.
wyczyść pamięć głośnika, a następnie ponownie sparuj urządzenie bluetooth i głośnik. aby usunąć wszystkie urządzenia z pamięci, wciśnij na ok. 10 sekund przycisk bluetooth; rozlegnie się komunikat głosowy/dźwięk. wszystkie urządzenia bluetooth zostaną skasowane z pamięci, a głośnik bose® soundlink® color stanie się wykrywalny.
Wykonaj resetowanie głośnika. Więcej informacji zawiera temat Przywracanie fabrycznych ustawień systemu.