Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Urządzenie Bluetooth® nie łączy się ponownie z głośnikiem

Spróbuj za pomocą następujących rozwiązań sparować urządzenie:

Jeśli do połączenia urządzenia wymagane jest hasło, sprawdź, czy zostało wprowadzone poprawnie. Jeśli nie korzystasz z hasła, wprowadź 0000 (cztery zera)

Upewnij się, że Bluetooth na urządzeniu jest włączony.

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. ZasięgBluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu.

Jeśli z głośnikiem zostały już sparowanie dwa urządzenia Bluetooth, wyłącz funkcję Bluetooth w jednym z nich lub przenieś je poza zasięg głośnika. Głośnik zapamiętuje 8 ostatnio sparowanych urządzeń, ale może połączyć się jedynie z dwoma urządzeniami naraz.

Naciskaj wielokrotnie przycisk Bluetooth, aż usłyszysz nazwę żądanego urządzenia. Aby uzyskać więcej informacji na temat nawiązywania połączenia przy użyciu tej metody, zapoznaj się z tematem Przewijanie listy sparowanych urządzeń.

Przejdź do ustawień trybu Bluetooth na urządzeniu, wybierz głośnik SoundLink i opcję „Zapomnij” lub „Usuń” głośnik. Następnie, krótko przytrzymaj przycisk Bluetooth na głośniku, aż dioda Bluetooth zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem.

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora albo przewodu zasilania na minutę.

Wyczyść pamięć urządzeń sparowanych z głośnikiem SoundLink, przytrzymując przycisk trybu Bluetooth, aż usłyszysz dźwięk i komunikat głosowy, jeśli komunikaty są włączone. Wskaźnik trybu Bluetooth na głośniku zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem.

Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off. 

Przywrócenie ustawień fabrycznych spowoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika. Po przywróceniu ustawień domyślnych włącz głośnik i ponownie spróbuj sparować urządzenie.

Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem powoduje to pierwsze.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.