NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Urządzenie Bluetooth® nie łączy się ponownie z głośnikiem

Spróbuj za pomocą następujących rozwiązań sparować urządzenie:

Jeśli do połączenia urządzenia wymagane jest hasło, sprawdź, czy zostało wprowadzone poprawnie. Jeśli nie korzystasz z hasła, wprowadź 0000 (cztery zera)

Upewnij się, że Bluetooth na urządzeniu jest włączony.

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. ZasięgBluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu.

Jeśli z głośnikiem zostały już sparowanie dwa urządzenia Bluetooth, wyłącz funkcję Bluetooth w jednym z nich lub przenieś je poza zasięg głośnika. Głośnik zapamiętuje 8 ostatnio sparowanych urządzeń, ale może połączyć się jedynie z dwoma urządzeniami naraz.

Naciskaj wielokrotnie przycisk Bluetooth, aż usłyszysz nazwę żądanego urządzenia. Aby uzyskać więcej informacji na temat nawiązywania połączenia przy użyciu tej metody, zapoznaj się z tematem Przewijanie listy sparowanych urządzeń.

Przejdź do ustawień trybu Bluetooth na urządzeniu, wybierz głośnik SoundLink i opcję „Zapomnij” lub „Usuń” głośnik. Następnie, krótko przytrzymaj przycisk Bluetooth na głośniku, aż dioda Bluetooth zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem.

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora albo przewodu zasilania na minutę.

Wyczyść pamięć urządzeń sparowanych z głośnikiem SoundLink, przytrzymując przycisk trybu Bluetooth, aż usłyszysz dźwięk i komunikat głosowy, jeśli komunikaty są włączone. Wskaźnik trybu Bluetooth na głośniku zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem.

Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off. 

Przywrócenie ustawień fabrycznych spowoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika. Po przywróceniu ustawień domyślnych włącz głośnik i ponownie spróbuj sparować urządzenie.

Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem powoduje to pierwsze.