Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Niska jakość dźwięku z urządzenia Bluetooth®

Dotyczy:

  • Adapter audio Bluetooth®

jeśli jakość dźwięku z urządzenia połączonego z adapterem bose® bluetooth jest niska, wykonaj poniższe czynności, aby spróbować rozwiązać ten problem:

Upewnij się, że kabel łączący adapter i urządzenie odtwarzające nie jest uszkodzony i został prawidłowo podłączony. Jeśli jest to możliwe, użyj innego kabla.

w przypadku, gdy urządzenie bluetooth/urządzenie odtwarzające ma możliwość regulacji tonów wysokich lub niskich albo efektów dźwiękowych, takich jak dźwięk przestrzenny lub pogłos, wyłącz je lub dostosuj ustawienia.

urządzenie bluetooth może być poza zasięgiem. ustaw urządzenie bliżej adaptera.

odsuń urządzenie bluetooth od urządzeń generujących zakłócenia elektromagnetyczne, takich jak inne urządzenia bluetooth, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe czy routery sieci bezprzewodowej.

jeżeli trzymasz urządzenie bluetooth w kieszeni, spróbuj umieścić je w otwartej przestrzeni, nie stając pomiędzy urządzeniem a głośnikiem.

zmniejsz liczbę aplikacji uruchomionych w urządzeniu bluetooth. kiedy z zasobów wewnętrznych korzysta wiele innych aplikacji, aplikacja muzyczna czasami działa nieprawidłowo. zamknięcie niepotrzebnych aplikacji może poprawić jakość dźwięku i usprawnić odtwarzanie.

wyłącz połączenie wi-fi® w urządzeniu bluetooth.

spróbuj usunąć dane urządzenia bluetooth z adaptera, wciskając na 10 sekund przycisk bluetooth na adapterze. zacznie migać wskaźnik świetlny przycisku. ponownie sparuj urządzenie z adapterem i spróbuj jeszcze raz. informacje dotyczące parowania urządzeń można znaleźć w temacie parowanie urządzenia multimedialnego bluetooth.

jeśli masz problemy ze sparowaniem urządzenia bluetooth z adapterem, zapoznaj się z tematem nie mogę sparować adaptera z urządzeniem bluetooth.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.