Resetowanie do ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień źródła, głośności i sieci z systemu oraz przywrócenie oryginalnych ustawień fabrycznych.
Przywracanie ustawień fabrycznych
- Otwórz aplikację obsługującą asystenta głosowego, znajdź powiązane urządzenia inteligentne i usuń produkt Bose, który chcesz zresetować.
- W aplikacji Bose przejdź do ustawień produktu i wybierz kolejno: Asystent głosowy > Usuń konto.
- Usuń produkt z konta Bose. Więcej informacji zawiera część Usuwanie produktu z konta Bose Music.
- Naciśnij jednocześnie przyciski Głośność - i AUX i przytrzymaj je przez 10 sekund.
- Usuń produkt z konta Bose. Więcej informacji zawiera część Usuwanie produktu z konta Bose Music.
- Naciśnij jednocześnie przyciski Głośność - i AUX i przytrzymaj je przez 10 sekund.
Aby ponownie skonfigurować system, otwórz aplikację Bose Music i postępuj zgodnie z instrukcjami aplikacji. Jeśli masz więcej produktów, dotknij ikony My Bose w prawym górnym rogu, a następnie dotknij symbolu +.