Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Przywracanie ustawień fabrycznych

Resetowanie do ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień źródła, głośności i sieci z systemu oraz przywrócenie oryginalnych ustawień fabrycznych.

Jeśli dodano asystenta głosowego

  1. Otwórz aplikację obsługującą asystenta głosowego, znajdź powiązane urządzenia inteligentne i usuń produkt Bose, który chcesz zresetować.
  2. W aplikacji Bose przejdź do ustawień produktu i wybierz kolejno: Asystent głosowy > Usuń konto.
  3. Usuń produkt z konta Bose. Więcej informacji zawiera część Usuwanie produktu z konta Bose Music.
  4. Naciśnij jednocześnie przyciski Głośność -AUX i przytrzymaj je przez 10 sekund.

Jeśli nie dodano asystenta głosowego

  1. Usuń produkt z konta Bose. Więcej informacji zawiera część Usuwanie produktu z konta Bose Music.
  2. Naciśnij jednocześnie przyciski Głośność -AUX i przytrzymaj je przez 10 sekund.

Aby ponownie skonfigurować system, otwórz aplikację Bose Music i postępuj zgodnie z instrukcjami aplikacji. Jeśli masz więcej produktów, dotknij ikony My Bose w prawym górnym rogu, a następnie dotknij symbolu +.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.