Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Przywracanie ustawień fabrycznych

Resetowanie do ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień źródła, głośności i sieci z głośnika oraz przywrócenie oryginalnych ustawień fabrycznych.

Jeśli dodano asystenta głosowego

  1. Włącz głośnik, naciskając przycisk zasilania.
  2. Otwórz asystenta głosowego, znajdź powiązane urządzenia inteligentne i usuń produkt Bose, który chcesz zresetować.
  3. W aplikacji Bose przejdź do ustawień produktu i wybierz kolejno: Asystent głosowy > Usuń konto.
  4. Usuń produkt z konta Bose. Więcej informacji zawiera część Usuwanie produktu z konta Bose Music.
  5. Naciśnij jednocześnie przyciski Głośność + i Bluetooth i przytrzymaj je przez 10 sekund. Głośnik uruchomi się ponownie, a po zakończeniu resetowania górna i dolna część pierścienia świetlnego zaczną świecić na pomarańczowo.

Jeśli nie dodano asystenta głosowego

  1. Włącz głośnik, naciskając przycisk zasilania.
  2. Usuń produkt ze swojego konta Bose. Więcej informacji zawiera część Usuwanie produktu z konta Bose Music.
  3. Jednocześnie naciśnij i przytrzymaj przyciski Głośność + i Bluetooth przez 10 sekund. Głośnik uruchomi się ponownie, a po zakończeniu resetowania, górna i dolna część pierścienia świetlnego zaczną świecić na pomarańczowo.

Aby ponownie skonfigurować głośnik, otwórz aplikację Bose Music i postępuj zgodnie z instrukcjami aplikacji. Jeśli masz więcej produktów, dotknij ikony My Bose w prawym górnym rogu, a następnie dotknij symbolu +.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.