NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Brak dostępu do niektórych utworów w bibliotece muzycznej

Dotyczy:

więcej...

Spróbuj wykonać następujące czynności w przypadku problemów z odtwarzaniem niektórych utworów w bibliotece muzycznej.

Jeśli problematyczne utwory zostały dodane niedawno, ponownie zsynchronizuj bibliotekę muzyczną, aby odświeżyć listę utworów dostępnych w bibliotece. Informacje na ten temat można znaleźć w sekcji Synchronizowanie biblioteki muzycznej.

Jeśli korzystasz z programu iTunes w wersji 12.2 lub nowszej, otwórz go i wybierz iTunes > Preferences (Preferencje) > Advanced (Zaawansowane). W menu Advanced (Zaawansowane) upewnij się, że opcja „Share iTunes Library XML with other applications” (Udostępnij XML biblioteki iTunes innym programom) jest zaznaczona. W przeciwnym razie biblioteka programu iTunes nie będzie dostępna w systemie SoundTouch.

Jeśli na komputerze z biblioteką muzyczną przeprowadzono aktualizację systemu operacyjnego, spróbuj usunąć i ponownie dodać bibliotekę muzyczną do konta SoundTouch:

  1. Otwórz aplikację SoundTouch na komputerze zawierającym bibliotekę muzyczną.
  2. W lewym górnym rogu wybierz ikonę Menu (≡), następnie wybierz „Settings (Ustawienia) > Music services (Usługi muzyczne) > Music Library (Biblioteka muzyczna)”. (Uwaga: w przypadku komputerów stacjonarnych i tabletów, jeśli ikona Menu (≡) nie jest widoczna, wysuwane menu może być już otwarte).
  3. Wybierz bibliotekę oznaczoną „This computer” (Ten komputer).
  4. Wybierz „REMOVE MUSIC LIBRARY” (Usuń bibliotekę muzyczną). Pojawi się ekran z prośbą o potwierdzenie.
  5. Wybierz „REMOVE” (Usuń).
  6. Następnie ponownie dodaj usuniętą bibliotekę muzyczną do swojego konta SoundTouch. Więcej informacji znajduje się w sekcji Dodawanie biblioteki muzycznej do konta SoundTouch.

Sprawdź format pliku audio i upewnij się, że jest on w jednym z obsługiwanych formatów wymienionych na liście poniżej. (Uwaga: system nie ma ograniczeń szybkości transmisji (bitrate) tych formatów, jednak częstotliwość próbkowania jest ograniczona do 96 kHz):  

  • MP3
  • AAC (z wyłączeniem plików chronionych)
  • M4A (w tym pliki Apple Lossless [ALAC])
  • WMA (wyłączając pliki WMA Lossless)  

Nieobsługiwane typy plików będą musiały zostać skonwertowane, ponownie skopiowane z nośników źródłowych lub ponownie zakupione w jednym z wyżej wymienionych obsługiwanych formatów.

Jeśli plik jest audiobookiem z rozszerzeniem „.m4b”:  

  1. Zlokalizuj plik na komputerze lub dysku NAS.
  2. Zmień jego rozszerzenie z „.m4b” na „.m4a”.
  3. Ponownie dodaj go do biblioteki muzycznej. Jeśli korzystasz z programu iTunes, kliknij prawym przyciskiem myszy plik w programie iTunes i wybierz opcję „Get Info > Options” (Pobierz informacje > Opcje). W opcjach ustaw „Media Kind” (Typ nośnika) na „Music” (Muzyka).
  4. Ponownie zsynchronizuj bibliotekę muzyczną. Informacje na ten temat można znaleźć w sekcji Synchronizowanie biblioteki muzycznej.

Wyszukaj utwór w programie używanym do zarządzania biblioteką muzyczną (np. Windows Media Player lub iTunes) i upewnij się, że program może go odtworzyć. Jeśli nie może, źródłem problemów jest plik.

Przechowywanie w chmurze nie jest obsługiwane. Zamiast tego pobierz wybrane utwory z chmury do komputera lub na dysk NAS zawierające bibliotekę muzyczną, a następnie ponownie zsynchronizuj bibliotekę. Informacje na ten temat można znaleźć w sekcji Synchronizowanie biblioteki muzycznej.