Spróbuj wykonać następujące czynności w przypadku problemów z odtwarzaniem niektórych utworów w bibliotece muzycznej.
Dotyczy:
- Głośnik soundbar SoundTouch 300
- Adapter SoundTouch Wireless Link
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 10
- System SoundTouch 130
- System SoundTouch 120
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 20
- SoundTouch® 20 system
- System kina domowego SoundTouch® 220
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 30
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 system
- SoundTouch® Portable system
- Wzmacniacz SoundTouch SA-5
- Adapter bezprzewodowy SoundTouch® series II
- SoundTouch® Stereo JC system
- System muzyczny SoundTouch® 20 Wi-Fi® series II
- SoundTouch® 30 system muzyczny Wi-Fi® series II
- Kontroler SoundTouch®
- System muzyczny SoundTouch® Portable Wi-Fi®
- Zestaw ze wzmacniaczem SoundTouch® SA-4
- System muzyczny SoundTouch® Stereo JC Wi-Fi® series II
- Adapter bezprzewodowy SoundTouch®
- System Wave® SoundTouch®
- System Wave® SoundTouch IV
- System rozrywki domowej Lifestyle 600
- System rozrywki domowej Lifestyle 650
- CineMate® 120 system
- System CineMate® 130
- CineMate® 520 system
- CineMate 220 home cinema system
- System domowej rozrywki Lifestyle 525 series II
- System domowej rozrywki Lifestyle 535 series II
- System domowej rozrywki Lifestyle® 135
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- System Lifestyle® 525 III
- System domowej rozrywki Lifestyle® 535
- System rozrywki Lifestyle® SoundTouch® 135
- System rozrywki Bose Lifestyle SoundTouch 235
- Lifestyle SoundTouch 525 system
- System Lifestyle SoundTouch 535
- VideoWave III 46
- VideoWave III 55
- Głośnik soundbar SoundTouch 300
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
Jeśli problematyczne utwory zostały dodane niedawno, ponownie zsynchronizuj bibliotekę muzyczną, aby odświeżyć listę utworów dostępnych w bibliotece. Informacje na ten temat można znaleźć w sekcji Synchronizowanie biblioteki muzycznej.
Jeśli korzystasz z programu iTunes w wersji 12.2 lub nowszej, otwórz go i wybierz iTunes > Preferences (Preferencje) > Advanced (Zaawansowane). W menu Advanced (Zaawansowane) upewnij się, że opcja „Share iTunes Library XML with other applications” (Udostępnij XML biblioteki iTunes innym programom) jest zaznaczona. W przeciwnym razie biblioteka programu iTunes nie będzie dostępna w systemie SoundTouch.
Jeśli na komputerze z biblioteką muzyczną przeprowadzono aktualizację systemu operacyjnego, spróbuj usunąć i ponownie dodać bibliotekę muzyczną do konta SoundTouch:
- Otwórz aplikację SoundTouch na komputerze zawierającym bibliotekę muzyczną.
- W lewym górnym rogu wybierz ikonę Menu (≡), następnie wybierz „Settings (Ustawienia) > Music services (Usługi muzyczne) > Music Library (Biblioteka muzyczna)”. (Uwaga: w przypadku komputerów stacjonarnych i tabletów, jeśli ikona Menu (≡) nie jest widoczna, wysuwane menu może być już otwarte).
- Wybierz bibliotekę oznaczoną „This computer” (Ten komputer).
- Wybierz „REMOVE MUSIC LIBRARY” (Usuń bibliotekę muzyczną). Pojawi się ekran z prośbą o potwierdzenie.
- Wybierz „REMOVE” (Usuń).
- Następnie ponownie dodaj usuniętą bibliotekę muzyczną do swojego konta SoundTouch. Więcej informacji znajduje się w sekcji Dodawanie biblioteki muzycznej do konta SoundTouch.
Sprawdź format pliku audio i upewnij się, że jest on w jednym z obsługiwanych formatów wymienionych na liście poniżej. (Uwaga: system nie ma ograniczeń szybkości transmisji (bitrate) tych formatów, jednak częstotliwość próbkowania jest ograniczona do 96 kHz):
- MP3
- AAC (z wyłączeniem plików chronionych)
- M4A (w tym pliki Apple Lossless [ALAC])
- WMA (wyłączając pliki WMA Lossless)
Nieobsługiwane typy plików będą musiały zostać skonwertowane, ponownie skopiowane z nośników źródłowych lub ponownie zakupione w jednym z wyżej wymienionych obsługiwanych formatów.
Jeśli plik jest audiobookiem z rozszerzeniem „.m4b”:
- Zlokalizuj plik na komputerze lub dysku NAS.
- Zmień jego rozszerzenie z „.m4b” na „.m4a”.
- Ponownie dodaj go do biblioteki muzycznej. Jeśli korzystasz z programu iTunes, kliknij prawym przyciskiem myszy plik w programie iTunes i wybierz opcję „Get Info > Options” (Pobierz informacje > Opcje). W opcjach ustaw „Media Kind” (Typ nośnika) na „Music” (Muzyka).
- Ponownie zsynchronizuj bibliotekę muzyczną. Informacje na ten temat można znaleźć w sekcji Synchronizowanie biblioteki muzycznej.
Wyszukaj utwór w programie używanym do zarządzania biblioteką muzyczną (np. Windows Media Player lub iTunes) i upewnij się, że program może go odtworzyć. Jeśli nie może, źródłem problemów jest plik.
Przechowywanie w chmurze nie jest obsługiwane. Zamiast tego pobierz wybrane utwory z chmury do komputera lub na dysk NAS zawierające bibliotekę muzyczną, a następnie ponownie zsynchronizuj bibliotekę. Informacje na ten temat można znaleźć w sekcji Synchronizowanie biblioteki muzycznej.