Przy wszystkich zamówieniach oferujemy darmową standardową wysyłkę i darmowe zwroty. Zamówienia mogą być dostarczane tylko na adres w Poland. Przypominamy, że wysyłamy wyłącznie na adresy domowe lub firm. Nie obsługujemy skrzynek pocztowych.
Jakie są koszty wysyłki?
Kiedy otrzymam zamówienie?
Staramy się, aby zamówienia były dostarczane w ciągu 5–6 dni roboczych.
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty sprzedawane w witrynie Bose.eu były dostępne w magazynie, ale duże zapotrzebowanie może czasami powodować opóźnienie wysyłki. Stan magazynowy jest wyświetlany na stronie produktu oraz w koszyku podczas realizacji transakcji.
Informacja o pakowaniu wysyłek
Produkty Bose® są dostarczane w charakterystycznych opakowaniach, na których widać zdjęcie, nazwę i opis funkcji danego sprzętu.
Firma Bose współpracuje ze wszystkimi najważniejszymi dostawcami przesyłek, aby mieć pewność, że produkty bezpiecznie dotrą na miejsce.
W niektórych przypadkach paczka jest przekazywana odbiorcy dopiero, gdy złoży on podpis. To kurier decyduje o tym, czy podpis jest potrzebny, zależnie od lokalizacji, warunków pogodowych i innych czynników. Jeżeli otrzymasz awizo, zastosuj się do umieszczonych w nim wskazówek, aby ustalić inną datę dostawy lub odbioru przesyłki.