Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Podrabiane produkty

Aby mieć pewność, że kupujesz produkt oryginalny, korzystaj bezpośrednio ze sklepu lub autoryzowanego dealera produktów Bose. Produkty zakupione w ten sposób — online, przez telefon, z katalogu lub w sklepie — będą oryginalne i objęte gwarancją firmy Bose.

Kupowanie od nieautoryzowanych sprzedawców może być ryzykowne. Jeśli sprzedawca nie udokumentuje zakupu z autoryzowanego źródła, dany produkt nie będzie objęty gwarancją firmy Bose. Co więcej, urządzenia zakupione u nieautoryzowanych sprzedawców mogą być podróbkami lub pochodzić z kradzieży. Próba odsprzedaży takich urządzeń może mieć konsekwencje prawne w postaci kary grzywny lub więzienia.

Na co zwracać uwagę i jakie działania podejmować

Na rynku dostępnych jest wiele podrobionych produktów. Do firmy Bose w ostatnim czasie dotarły informacje o podrobionych słuchawkach, w tym modelach QuietComfort 35, 25, 20/20i, 3 i 15, SoundLink, SoundSport, SoundTrue, SoundTrue Ultra, FreeStyle, IE2, MIE2/MIE2i, SIE2/SIE2i, OE2/OE2i, AE2/AE2i, zestawach słuchawkowych Bluetooth® oraz głośnikach SoundLink III, II, Mini i Color, sprzedawanych przez nieautoryzowanych sprzedawców na popularnych serwisach aukcyjnych, witrynach e-handlowych i na bazarach. Niektórzy chińscy sprzedawcy sugerują, iż oferują oryginalne słuchawki w wersji „OEM”, ale tego typu produkty są podróbkami. Zazwyczaj taki sprzęt kosztuje mniej niż u autoryzowanych sprzedawców Bose, ale nie na tyle mało, aby wzbudzić podejrzliwość klienta.

Zarówno podrobione produkty, jak i ich opakowania są niezwykle podobne do sprzętu firmy Bose, ale nie spełniają wysokich standardów jakości dźwięku. Firmy produkujące podróbki starają się, aby ich wyroby przypominały oryginały. Dołączają karty gwarancyjne i numery seryjne do swoich produktów, kopiując te dane z produktów firmy Bose, aby wyglądały bardziej autentycznie. Czasami trudno jest odróżnić taki sprzęt od oryginału. Jeżeli podejrzewasz, że Twoje urządzenie Bose nie jest oryginalne, skontaktuj się z nami pod adresem Report_Counterfeits@bose.com. Napisz do nas, a pomożemy Ci sprawdzić, czy dany produkt jest autentyczny.

Najczęściej podrabiane są słuchawki i głośniki bezprzewodowe, ale problem dotyczy także starszych modeli głośników, np. systemów głośników 101 i 301 oraz głośnika Panaray 502 A. Czasami widujemy znak towarowy BOSE na produktach, których nie mamy w swojej ofercie, np. na mikrofonach karaoke. Najlepszym rozwiązaniem jest zawsze robienie zakupów u autoryzowanych sprzedawców.

Oto trzy sposoby zabezpieczenia się przed oszustwem:
Kupuj bezpośrednio od firmy Bose — online, telefonicznie lub w sklepach. Bose.com to oficjalna strona firmy Bose Corporation dla mieszkańców USA. Jeżeli chcesz teraz zakupić dany produkt, upewnij się, że otrzymasz oryginalny produkt objęty gwarancją firmy Bose.

Szukaj oznaczenia Bose Authorized Dealer umieszczanego obecnie w witrynach internetowych niektórych sprzedawców*.

Skontaktuj się z nami, aby sprawdzić, czy dany sprzedawca jest autoryzowany. Osoby mieszkające na terenie Stanów Zjednoczonych mogą zadzwonić pod numer 1 800 999 2673 lub wysłać wiadomość e-mail na adres privacyandsecurity@bose.com. Obywatele pozostałych krajów mogą znaleźć dane kontaktowe do krajowych przedstawicieli na stronie Bose Worldwide. Przedstawiciel firmy Bose sprawdzi nazwę danego sprzedawcy lub danej strony internetowej i poinformuje, czy zostały one autoryzowane przez firmę Bose.

Jeżeli podejrzewasz, że masz podróbkę i chcesz to zgłosić, wyślij wiadomość na adresReport_Counterfeits@bose.com. Doceniamy pomoc klientów w walce z podróbkami.

Bose Corporation
Framingham, Massachusetts, USA

* Jeszcze nie wszyscy autoryzowani sprzedawcy Bose korzystają z tego oznaczenia.