Informacje o zamówieniu mogą pojawić się w systemie dopiero wtedy, gdy produkt zostanie wysłany. Po otrzymaniu wiadomości z potwierdzeniem wysyłki prosimy odczekać 24 godziny, aby zacząć ją monitorować.
Zalecamy wydrukowanie tej strony i zachowanie jej kopii w celach dokumentacyjnych. Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia zostanie wysłana na dres podany przy składaniu zamówienia.
Do śledzenia stanu wysyłki możesz użyć numeru zamówienia. Odwiedź stronę Śledzenie zamówienia w celu sprawdzenia stanu wysyłki i innych szczegółów zamówienia. Zasadniczo informacje o zamówieniu są udostępniane 24 godziny po jego złożeniu.
Aby śledzić dowolne zamówienie złożone na tej witrynie lub u pracownika obsługi klienta, przejdź do zakładki Śledzenie zamówienia i podaj odpowiedni numer zamówienia i kod pocztowy z faktury. Na ekranie pojawi się strona szczegółów zamówienia, gdzie znajdziesz odnośnik do śledzenia przesyłki. Informacje o zamówieniu są zazwyczaj udostępniane 24 godziny po jego złożeniu.