NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Śledzenie zamówień

Informacje o zamówieniu mogą pojawić się w systemie dopiero wtedy, gdy produkt zostanie wysłany. Po otrzymaniu wiadomości z potwierdzeniem wysyłki prosimy odczekać 24 godziny, aby zacząć ją monitorować.

Gdy złożysz zamówienie, podamy Ci jego numer, potwierdzając realizację transakcji.

Zalecamy wydrukowanie tej strony i zachowanie jej kopii w celach dokumentacyjnych. Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia zostanie wysłana na dres podany przy składaniu zamówienia.

Do śledzenia stanu wysyłki możesz użyć numeru zamówienia. Odwiedź stronę Śledzenie zamówienia w celu sprawdzenia stanu wysyłki i innych szczegółów zamówienia. Zasadniczo informacje o zamówieniu są udostępniane 24 godziny po jego złożeniu.

Ze względu na szybką realizację będziesz mieć niewiele czasu na zmianę lub odstąpienie od zamówienia. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 1-800-379-2073, a my postaramy się pomóc.

Jeżeli zamówienie zostało już wysłane, możesz go nie odbierać, aby wróciło do firmy Bose. Gdy je odbierzemy, zwrócimy Ci kwotę zakupu.

Aby śledzić dowolne zamówienie złożone na tej witrynie lub u pracownika obsługi klienta, przejdź do zakładki Śledzenie zamówienia i podaj odpowiedni numer zamówienia i kod pocztowy z faktury. Na ekranie pojawi się strona szczegółów zamówienia, gdzie znajdziesz odnośnik do śledzenia przesyłki. Informacje o zamówieniu są zazwyczaj udostępniane 24 godziny po jego złożeniu.